RETNINGSLINJER FOR ORGANISATIONSBRUGERE

Frivilligjob.dk er sat i verden for at formidle kontakt mellem organisationer og potentielle frivillige og for, at det skal være nemt at få kontakt til den eller de organisationer, man vil støtte med en frivillig indsats.

Derfor er det centralt for frivilligjob.dk, at vi giver potentielle frivillige en god brugeroplevelse. I den forbindelse er det væsentligt, at de, der ansøger et frivilligt arbejde via frivilligjob.dk, føler sig respektfuldt og godt behandlet.

Derfor forventer vi, at I, der søger frivillige på frivilligjob.dk:
 - Udviser almindelig god opførsel over for de, der kontakter jer på baggrund af jeres opslag.
 - Svarer ansøgere hurtigst muligt og senest inden for to uger. Ved I, at I i en periode ikke kan besvare henvendelser (fx pga. ferie), så deaktiver venligst jeres opslag. I kan til enhver tid aktivere det igen.
 - Svarer alle ansøgere - uanset, om I vil tilbyde dem det frivillige job eller ikke.

Frivilligjob.dk følger automatisk op på alle ansøgninger to uger efter, at de er sendt, og vi tilbyder ansøgere, at vi kontakter organisationen, såfremt de ikke har modtaget svar på deres ansøgning.

Oplever vi gentagne gange, at den samme organisation ikke svarer på ansøgninger, forbeholder vi os ret til at deaktivere det eller de opslag, der ikke bliver svaret på ansøgninger på - og i sidste ende til at slette brugerprofiler, hvorfra der ikke svares på ansøgninger eller på henvendelser fra frivilligjob.dk.

//Bemærk derudover, at det ikke er tilladt at indsætte telefonnummer, mailadresser og links til ansøgningsformularer i opslagene.